تعمیرات جزیره آشپزخانه

جزیره به یک عنصر ضروری در طراحی و دکوراسیون امروزی آشپزخانه بدل شده که یک پیشخوان مستقل در وسط فضای آشپزخانه و از دیگر کابینت‌ها و پیشخوان‌ها جدا است. این جزیره‌ها علاوه بر کارایی به زیبایی آشپزخانه نیز افزوده‌اند. همچنین بر روی جزیره آشپزخانه بنا به سلیقه مشتریان می‌توان گاز، سینک ظرف‌شویی و صندلی اضافه نمود. از انواع جزیره می‌توان به مدل مدرن، کلاسیک، ممبران و ساده اشاره نمود. اگر جزیره آشپزخانه شما دچار استهلاک بر اثر زمان، خراش، بادکردگی سطوح، خرابی تجیهزات از جمله لولا و جک درب‌ها شود، تعمیرات جزیره آشپزخانه راهکاری اقتصادی به جای صرف هزینه‌های گزاف تعویض کامل آن است. مشتریان با استفاده از خدمات و تعمیرات می‌تواند دوباره جزیره آشپزخانه خود را نونوار نمایند.

خدمات و تعمیرات جزیره آشپزخانه

تعمیرات جزیره آشپزخانه

شرکت تخصصی کارن مفتخر به ارائه بهترین خدمات به مشتریان در زمینه بازسازی، طراحی، تعویض و تعمیرات جزیره آشپزخانه در تهران و شهرستان ها، در کوتاه ترین زمان و کمترین هزینه است. گفتنی است در مجموعه کارن علاوه برنمونه‌های موجود از جزیره آشپزخانه، امکان طراحی و ساخت مدل مورد نظر شما نیز وجود دارد.

خدمات مربوط به جزیره شامل:

⚒ تعویض لولا

⚒ تعویض ریل کشوها

⚒ تعویض درب های بادکرده

⚒ تعویض دستگیره ها

⚒ رگلاژ کردن درب و کشوها

⚒ ایجاد فضا برای قرارگیری گاز و سینک ظرفشویی

⚒ تعویض رویه

⚒ تغییر اندازه جزیره و جابه جایی آن

⚒ امکان تغییر مدل و رنگ

اگر از چیدمان، مدل و رنگ جزیره آشپزخانه خود ناراضی هستید یا دچار خرابی شده و احساس نا خوشایندی برای شما ایجاد می‌کند، با یک تماس می‌توانید از خدمات ویژه متخصصان کارن در این زمینه بهره مند شوید.

همچنان اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در زمینه تعمیرات کابینت ام دی اف دارید میتوانید کلمه “مشاوره کارن” را به شماره ۰۹۱۲۱۰۶۸۱۸۹ پیامک کنید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس حاصل نمایند.

درباره نویسنده

کارن

صنایع چوب کارن تولید کننده محصولات چوبی: مبل، سرویس خواب، کابینت، کمد دیواری، لاکر استخر و دیگر محصولات چوبی می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.