خدمات و تعمیرات کابینت ام دی اف

تعمیرات کابینت ام دی اف

کابینت‌های ام دی اف از کیفیت بالایی برخوردار هستند که در ابعاد و رنگ های مختلف طبق سلیقه مشتری ساخته و در محل مورد نظر نصب می شوند. کابینت های MDF نسبت به نوپان مقاوم تر هستند. کابینت و تجهیزاتی که توسط ام دی اف ساخته می‌شوند ممکن است با گذر زمان و استهلاک به وجود آمده باعث بادکردگی سطوح ام دی اف و خرابی تجیهزات از جمله لولا، جک، ریل و … شوند، مشتریان میتوانند به جای جایگزینی کابینت های نو با هزینه کمتر، تعمیرات کابینت های ام دی اف خود را به کارن بسپارند.

خدمات و تعمیرات کابینت ام دی اف

تعمیرات کابینت ام دی اف

تیم تخصصی کارن با داشتن چند دهه سابقه در زمینه بازسازی، تعویض و تعمیرات کابینت در تهران و شهرستان ها، سعی بر این دارد تا با تجربه افراد خبره کارن در کوتاه ترین زمان و کمترین هزینه خدمات خود را در بالاترین سطوح کیفی به مشتریان ارائه دهد.

خدمات مربوط به کابینت MDF شامل:

⚒ تعویض لولا

⚒ تعویض جک های پمپی

⚒ تعویض ریل کشوها

⚒ تعویض درب های بادکرده کابینت

⚒ تعویض دستگیره ها

⚒ رگلاژ کردن درب و کشوها

⚒ تعویض رویه کابینت

⚒ تغییر اندازه کابینت ها و جابه جایی آن

⚒ امکان تغییر مدل و رنگ

اگر از چیدمان، مدل و رنگ های کابینت های خود ناراضی هستید و احساس نا خوشایندی برای شما ایجاد کرده، با یک تماس از خدمات ویژه کارن بهره مند شوید.

همچنان اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در زمینه تعمیرات کابینت ام دی اف دارید میتوانید کلمه “مشاوره کارن” را به شماره ۰۹۱۲۱۰۶۸۱۸۹ پیامک کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

درباره نویسنده

کارن

صنایع چوب کارن تولید کننده محصولات چوبی: مبل، سرویس خواب، کابینت، کمد دیواری، لاکر استخر و دیگر محصولات چوبی می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.