تعمیرات کابینت ممبران

کابینت ممبران که با نام‌های پرس وکیوم، کابینت کلاسیک، کابینت انزو و یا سه بعدی در بازار نامیده می‌شود یکی از لوکس ترین و جذاب ترین انواع کابینت آشپزخانه است. برای تولید این نوع کابینت ابتدا با دستگاه CNC بر روی صفحه MDF حکاکی می‌شود و سپس توسط دستگاه پرس وکیوم روکش می شوند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این کابینت می‌توان به طرح های زیبا و متناسب با سبک های مختلف دکوراسیون، قیمت مناسب، رنگبندی متنوع و عدم نفوذ آب و رطوبت اشاره نمود. کابینت‌های Membrane برای آشپزخانه های نسبتا بزرگ و ایجاد فضاهای کلاسیک و لوکس گزینه بسیار مناسبی است. این کابینت ها به دو گروه کلاسیک و مدرن تقسیم بندی می‌شوند. تابش نور خورشید در طول زمان، می‌تواند طول عمر و چسبندگی روکش این کابینت را کاهش دهد. همچنین جدا شدن روکش از روی درب به دلیل استفاده از چسب نامرغوب و عدم رعایت استانداردها و یا ایجاد خراش یا سوراخ بر روی سطح آن و تیره شدن رنگ باعث درخواست مشتریان برای تعویض و تعمیرات کابینت ممبران می‌شوند.

خدمات و تعمیرات کابینت ممبران

تعمیرات کابینت ممبران

تیم تخصصی کارن با داشتن چند دهه سابقه و با استفاده دانش و تجربه افراد خبره در زمینه بازسازی، تعویض و تعمیرات کابینت ممبران در تهران و شهرستان ها، سعی بر این دارد در کوتاه ترین زمان و کمترین هزینه خدمات خود را در بالاترین سطح کیفیت به مشتریان ارائه دهد.

خدمات مربوط به کابینت ممبران شامل:

⚒ تعویض روکش کابینت

⚒ تعویض ریل، جک و لولای آن

⚒ تعویض درب های بادکرده کابینت

⚒ تعویض دستگیره ها

⚒ امکان تغییر مدل و رنگ

⚒ تغییر اندازه کابینت ها و جابه جایی آن

ⓘ شما می‌توانیدبا یک تماس از خدمات ویژه کارن در زمینه مشاوره و راهنمایی و تعمیرات کابینت ممبران بهره مند شوید. به همین منظور کلمه “مشاوره کارن” را به شماره ۰۹۱۲۱۰۶۸۱۸۹ پیامک کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

درباره نویسنده

کارن

صنایع چوب کارن تولید کننده محصولات چوبی: مبل، سرویس خواب، کابینت، کمد دیواری، لاکر استخر و دیگر محصولات چوبی می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.