کابینت ممبران کارن

جدیدترین نمونه هایی از کابینت ممبران محصولی از صنایع چوب کارن در گالری زیر قرار گرفته است، شما با انتخاب تصویر زیر می توانید کد محصول مورد نظر را، با تماس به شماره تلفن: ۳۳۲۸۲۷۳۷ (۰۲۱) یا شماره موبایل: ۰۹۱۲۱۰۶۸۱۸۹ به ما اعلام کنید و پس از هماهنگی کارشناسان ما از محل شما بازید کرده و محصول نهایی را به شما تحویل میدهند.

در صورتی که مدل کابینت ممبران مورد نظر در گالری موجود نبود؛ شما میتوانید هر مدلی که مدنظرتان هست را سفارش بدهید تا ما آن را در کوتاه ترین زمان برای شما طراحی و تولید کنیم. در ضمن در صورت نیاز به خدمات و تعمیرات کابینت نیز با ما تماس بگیرید.

گالری مدل های کابینت ممبران

این کابینت‌ها تحت عنوان کابینت ممبران، پرس وکیوم، کابینت کلاسیک، کابینت انزو و یا حتی ۳D نامیده می‌شوند. در فرآیند تولید این نوع درب ها ابتدا بر روی صفحه MDF توسط دستگاه CNC حکاکی می کنند و پس از آن توسط دستگاه پرس وکیوم روکش می شوند. گروه تولیدی ماچوب از بزرگترین و مجهزترین کارخانه‌های تولیدکننده این نمونه درب‌ها می‌باشد.

ما در صنایع چوب کارن انواع مختلف از مدل های کابینت ممبران جدید و شیک با طرح های کاربردی را تولید و به مشتریان خود ارائه می دهیم .
کابینت های ممبران به نسبت به کابینت های کلاسیکی که تزئینات آن ها دستی انجام میشد مقرون به صرفه تر هستند چرا که حکاکی های روی آن به وسیله دستگاه های سی ان سی (CNC) صورت میگیرد.جالب است که بدانید کابینت های کلاسیک ممبران به اسم کابینت های سه بعدی نیز معروف هستند.

مزایای کابینت ممبران عبارتنداز:

  1. زیبایی بیشتر با روکش یکپارچه.
  2. عدم نفوذ آب و رطوبت.
  3. رفع معایب روکش ملامینه و وینیل در ام دی اف (MDF) های معمولی.

(مهندسین چوب،برای برای پوشاندن سطح ام دی اف (MDF) از لایه هایی زیبا که عمدتا از جنس وینیل هستند،استفاده می کنند که دارای مضراتی میباشند.این ترکیبات نیز با بخار شدن میتوانند موجبات آلودگی هوای خانه رافراهم کنند و اختلالات تنفسی خفیفی را در افراد و به خصوص در کودکان و سالمندان به وجود آورند که این مشکل در روکش ممبران تا حد زیادی برطرف شده است.

درباره نویسنده

کارن

صنایع چوب کارن تولید کننده محصولات چوبی: مبل، سرویس خواب، کابینت، کمد دیواری، لاکر استخر و دیگر محصولات چوبی می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.