کابینت های گلاس ایرانی کارن

نمونه های کابینت های گلاس ایرانی محصولی از صنایع چوب کارن در گالری زیر قرار گرفته است، شما با انتخاب تصویر زیر می توانید کد محصول مورد نظر را، با تماس به شماره تلفن: ۳۳۲۸۲۷۳۷ (۰۲۱) یا شماره موبایل: ۰۹۱۲۱۰۶۸۱۸۹ به ما اعلام کنید و پس از هماهنگی کارشناسان ما از محل شما بازید کرده و محصول نهایی را به شما تحویل میدهند.

در صورتی که مدل کابینت های گلاس ایرانی مورد نظر در گالری موجود نبود؛ شما میتوانید هر مدلی که مدنظرتان هست را سفارش بدهید تا ما آن را در کوتاه ترین زمان برای شما طراحی و تولید کنیم. در ضمن در صورت نیاز به خدمات و تعمیرات کابینت نیز با ما تماس بگیرید.

گالری مدل های کابینت های گلاس ایرانی

کابینت های گلاس کابینتی مقاوم است که از چوب های ام دی اف ساخته می شود و روکش پلاستیکی و براق و شیشه ای آن تنها تفاوتش با کابینت ام دی اف است. همین روکش ها قسمت اصلی و متمایز این نوع کابینت ها هستند که طرح آن ها را خاص و متنوع کرده و باعث زیبایی منحصر به فردشان شده است.

در دنیای فست فودها و غذاهای بیرونی، آشپزخانه ها برای ما ایرانیان جایگاه ویژه ای دارد و هنوز پخت و پز، از فضای اصلی خودش دور نشده است.

بنابراین برای ایرانیان طرح داخلی آشپزخانه ها هم به لحاظ حسی و هم به لحاظ بصری جایگاه ویژه ای دارد. از جمله مهمترین اجزای هر آشپزخانه، کابینت ها هستند که می توانند علاوه بر کاربردی بودن، به زیبا شدن طرح فضای داخلی آشپزخانه کمک زیادی کنند و توجه همه ی افراد را به سوی خود جلب کنند.

زیبایی و جذابیت طرح و رنگ کابینت بر روی دکوراسیون آشپزخانه تاثیر زیادی دارد. امروزه کابینت ها در مدل ها و رنگ های بسیار متنوعی طراحی و ساخته می شوند. یکی از جدیدترین این مدل ها که برای خانه های مدرن استفاده می شود.

درباره نویسنده

کارن

صنایع چوب کارن تولید کننده محصولات چوبی: مبل، سرویس خواب، کابینت، کمد دیواری، لاکر استخر و دیگر محصولات چوبی می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.