تعمیرات درب های ورودی و سرویس

درب‌های چوبی کاربرد گسترده‌ای در دکوراسیون داخلی دارند اما ممکن است آن‌ها بر اثر رطوبت که بیشتر در درب سرویس بهداشتی و حمام اتفاق می‌فتد و همچنین شکستگی و آسیب، به خدمات و تعمیرات نیاز داشته باشند. درکنار زیبایی درب‌های چوبی، مشکلاتی مانند شکستگی، پوسیدگی و … نیز ایجاد می‌شود اما همیشه راه حل تعویض درب نیست. شما می‌توانید با استفاده از تعمیرات و صرف کمترین هزینه دوباره درب ورودی و سرویس بهداشتی را نو کنید. اگر نیاز به خدمات و تعمیرات درب‌های مورد نظر خود را دارید در این مقاله با ما همراه باشید.

تعمیرات درب های ورودی و سرویس

تعمیرات درب چوبی

در ساخت درب های ورودی و سرویس از چوب‌های مختلفی استفاده می‌شود. زیبایی درب‌های چوبی غیر قابل انکار بوده اما نگهداری از آن‌ها نیازمند رعایت یکسری نکات است درب‌های چوبی در برابر ضربه، شکستگی، بادکردگی، پوسیدگی و … آسیب پذیر هستند. اگر شما در مراحل ابتدایی متوجه این آسیب‌ها شوید امکان تعمیرات وجود دارد و دیگر لازم نیست هزینه زیادی پرداخت و درب را تعویض کنید.

بعنوان مثال درب سرویس‌ بهداشتی و حمام همیشه در معرض رطوبت هستند و امکان بادکردگی و پوسیدگی آن‌ها بالا است. یا روکش درب‌ها امکان دارد به دلیل گذر زمان و ضربه دچار شکستگی شود یا قسمتی از رنگ‌ها دچار آسیب شود. در این موارد شما می‌توانید گزینه تعویض و تعمیر روکش درب چوبی را انتخاب کنید. اما برای تعمیر باید از تیم متخصص کمک بخواهید تا صدمات بیشتری به درب وارد نشود.

هزینه تعمیر درب چوبی

قیمت تعمیر درب چوبی به عوامل مختلفی مانند میزان شکستگی، نوع در، جنس و خرابی آن بستگی دارد. به عنوان مثال هزینه تعمیر یک درب چوبی قدیمی از درب‌های ضد سرقت به دلیل نوع روکش و چوب متفاوت پایین‌تر است. یا جنس چوب در تعمیر و تعویض روکش درب سرویس بهداشتی اهمیت دارد. چوب همچنین MDF با HDF از نظر هزینه برابر نیستند. اما به طور کلی پس از بررسی نوع درب، جنس و میزان آسیب می‌توان میزان دستمزد تعمیر را اعلام نمود.

خدمات و تعمیرات درب کارن

خدمات و تعمیرات درب کارن

تعمیر درب چوبی به ویژه درب شکسته و تعویض روکش درب سرویس بهداشتی کار آسانی نیست که به تنهایی در منزل انجام دهید و نیازمند دقت، تجربه و ظرافت است. شما می‌توانید با یک تماس و در نتیجه حضور کارشناسان شرکت کارن، از خدمات آن‌ها در زمینه تعمیرات و تعویض روکش درب ورودی و سرویس استفاده نمایید. تیم کارن از افراد باتجربه و متخصص تشکیل شده است که می‌توانند در کمترین زمان و با پایین‌ترین هزینه خدمات مربوط به تعمیر و تعویض درب چوبی را ارائه دهند. همچنین کارن در زمینه تولید و طراحی انواع درب اتاق، ورودی، سرویس بهداشتی، کمد دیواری و غیره به صورت سفارشی فعالیت دارد. از دیگر خدمات آن می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تعمیر و تعویض روکش درب
  • تعمیر درب چوبی شکسته و پوسیده
  • تعمیر و تعویض لولای در
  • ساخت درب ورودی
  • تعمیر روکش بادکرده درب

درباره نویسنده

کارن

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.