تعمیرات تی وی روم

تی وی روم (TV Room) برای تماشای تلویزیون، نصب تجهیزات صوتی و تصویری و کنسول بازی در قسمتی از خانه در نظر گرفته شده و جز مهمی از فضای اتاق نشیمن محسوب می‌شود. تی وی روم به صورتکلاسیک، مدرن، لاکچری و یا فانتزی با توجه به فضا و سلیقه‌ی مشتریان طراحی می‌شود. در این فضا یک سری مبلمان در مقابل جایگاه تلویزیون قرار می‌گیرد. گفتنی است ایده‌های طراحی مربوط به مکان مناسب نصب تلویزیون به صورت رومیزی و یا نصب به دیوار از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین باید به ایجاد فضای خانوادگی، دوستانه و صمیمی در هنگام تماشای تلویزیون توجه نمود. علاوه بر نصب در برخی موارد تعمیرات تی وی روم نیز به دلیل پوسیدگی، ضربه و … انجام می‌شود.

خدمات و تعمیرات تی وی روم

تعمیرات تی وی روم

مشتریان می‌توانند با تکیه تجربه و تخصص تیم مجرب کارن در زمینه بازسازی، طراحی و ساخت تی وی روم در تهران و شهرستان ها، در کوتاه ترین زمان و کمترین هزینه از بهترین خدمات بهره‌مند شوند. لازم به ذکر است شیک ترین نمونه هایی از تی وی روم (Tv Room) کلاسیک و مدرن، محصولی از صنایع چوب کارن موجود بوده و همچنین می‌توانید تی وی روم مورد نظر خود را به تیم کارن سفارش دهید.

خدمات مربوط تی وی روم شامل:

⚒ طراحی و ساخت تی وی روم

⚒ تعویض روکش مبلمان

⚒ تعمیر میز تلویزیون

⚒ تعویض روکش

⚒ امکان تغییر مدل و رنگ

⚒ نصب تی وی

 با تماس با شرکت کارن می‌توانید از راهنمایی، مشاوره و خدمات ما در زمینه بازسازی، طراحی و ساخت تی وی روم استفاده نمایید. شما میتوانید کلمه “مشاوره کارن” را به شماره ۰۹۱۲۱۰۶۸۱۸۹ پیامک کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

درباره نویسنده

کارن

صنایع چوب کارن تولید کننده محصولات چوبی: مبل، سرویس خواب، کابینت، کمد دیواری، لاکر استخر و دیگر محصولات چوبی می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.