تعمیرات کابینت های گلاس

امروزه زیبایی و جذابیت طرح و رنگ کابینت بر روی دکوراسیون آشپزخانه تاثیر بسزایی دارد. کابینت‌ های گلاس به دلیل ظاهر براق و شفاف بیشتر در طرحی‌های ساده و مدرن استفاده می‌شود. این کابینت‌ها رنگبندی متنوعی دارند و از جنس ورق‌های «های گلاس» ساخته شده‌اند. این نوع کابینت مقاوم بوده و تفاوت آن با کابینت ام دی اف در روکش پلاستیکی، براق و شیشه ای آن است. همچنین از قیمت مناسبی برخوردارند و دو نوع ورق های گلاس ترک و ایرانی وجود دارد. آسیب به کابینت در برابر رطوبت، خش خوردگی، بادکردگی و خرابی تجیهزات از جمله لولا، جک، ریل و … می‌تواند دلایلی برای تعویض و تعمیرات کابینت های گلاس باشد.

خدمات و تعمیرات کابینت های گلاس

تعمیرات کابینت های گلاس

تیم تخصصی کارن با تکیه بر چند دهه سابقه و تجربه افراد خبره در زمینه بازسازی، تعویض و تعمیرات کابینت های گلاس در تهران و شهرستان ها، توانسته در کوتاه ترین زمان و کمترین هزینه خدمات بسیار خوبی را در اختیار مشتریان قرار دهد.

خدمات مربوط به کابینت های گلاس شامل:

⚒ تعویض درب های بادکرده کابینت

⚒ تعویض روکش کابینت

⚒ رگلاژ کردن درب و کشوها

⚒ تعویض ریل کشوها

⚒ تعویض لولا

⚒ تعویض جک های پمپی

⚒ تعویض دستگیره ها

⚒ امکان تغییر مدل و رنگ

⚒ تغییر اندازه کابینت ها و جابه جایی آن

 با تماس با شرکت کارن می‌توانید از راهنمایی، مشاوره و خدمات ما در زمینه تعمیرات کابینت هایگلاس استفاده نمایید. همچنین با پیامک فرستادن کلمه “مشاوره کارن” به شماره ۰۹۱۲۱۰۶۸۱۸۹، در اسرع وقت با شما تماس گرفته می‌شود.

درباره نویسنده

کارن

صنایع چوب کارن تولید کننده محصولات چوبی: مبل، سرویس خواب، کابینت، کمد دیواری، لاکر استخر و دیگر محصولات چوبی می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.