تعمیرات جاکفشی

جاکفشی می‌تواند به دکوراسیون زیبایی و به کفش‌ها نظم ببخشد. این محصول در طراحی، ابعاد و با متریال مختلف ساخته می‌شود. ممکن است جاکفشی با گذر زمان و استهلاک، ضربه، بادکردگی سطوح و خرابی تجیهزات از جمله لولا، جک، ریل و … نیازمند تعمیرات و سرویس‌ دهی باشد. استفاده از خدمات تعمیرات جاکفشی می‌تواند گزینه کم هزینه‌تری برای شما باشد و یک انتخاب اقتصادی است.

مکان استفاده از جاکفشی بیشتر در قسمت ورودی منزل است بنابراین پس از باز کردن درب اولین چیزی است که به چشم می‌خورد. یک جاکفشی مناسب از ویژگی‌هایی چون زیبایی، مقاومت، راحت و بسته شدن درها و داشتن جای مناسب برای نگهداری از کفش‌ها است.

خدمات و تعمیرات جاکفشی

تعمیرات جاکفشی

مشتریان می‌توانند با تیکه بر دانش و تجربه تیم تخصصی کارن در زمینه بازسازی، تعویض و تعمیرات جاکفشی در تهران و شهرستان ها، از خدمات بهینه این مجموعه در کوتاه ترین زمان و کمترین هزینه برخوردار شوند. گفتنی است جدیدترین و شیک ترین نمونه هایی از جاکفشی آپارتمانی و مدرن در مجموعه کارن موجود بوده و مدل‌های سفارشی طبق سلیقه شما نیز طراحی و تولید می‌شوند.

خدمات مربوط به جاکفشی شامل:

⚒ طراحی و ساخت

⚒ تعویض لولا

⚒  تعویض درب های بادکرده

⚒ تعویض ریل کشوها

⚒ تعویض دستگیره ها

⚒ رگلاژ کردن درب و کشوها

⚒ تعویض رویه

⚒ امکان تغییر مدل و رنگ

ⓘ همچنان اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در زمینه تعمیرات، طراحی و ساخت جاکفشی دارید میتوانید کلمه “مشاوره کارن” را به شماره ۰۹۱۲۱۰۶۸۱۸۹ پیامک کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

درباره نویسنده

کارن

صنایع چوب کارن تولید کننده محصولات چوبی: مبل، سرویس خواب، کابینت، کمد دیواری، لاکر استخر و دیگر محصولات چوبی می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.