تعمیرات میز تلویزیون

میز تلویزیون جزئی از دکوراسیون داخلی منزل به شمار می رود. میز تلویزیون انواع مختلفی دارد مثل: چوبی، ام دی اف، شیشه ای، کرال استند، کلاسیک، سلطنتی و … . باتوجه به اینکه تلویزیون، یکی از ضروری ترین وسایل منزل بوده و تقریبا در همه خانه ها موجود است، داشتن میزی باکیفیت و زیبا می تواند رنگ و جلوه خاصی به اتاق ببخشد و از طرفی دکور خاص میز تلویزیون، از جهت روانی در ذهن تماشگرانی که مقابل آن نشسته و مشغول تماشای برنامه مورد علاقه خود هستند، تاثیر می گذارد! گاهی اوقات تعویض میز تلویزیون به صرفه نیست و شما می‌توانید با هزینه کمتر تعمیرات میز تلویزیون را جایگزین خرید آن کنید.

خدمات و تعمیرات میز تلویزیون

گاهی میز تلویزیون، زیبایی خود را از دست می دهد؛ مثل ضربه دیدن و ایجاد خراش روی آن توسط کودکان، شکسته شدن در هنگامی جابجایی و اسباب کشی، رنگ پریده شدن بر اثر گذر زمان طولانی از خریدن آن و … . در این موارد لازم است شما به فکر تعمیر میز تلویزیون خود باشید تا بیشتر از اینها آسیب نبیند و کارکرد خود را از دست ندهد.

خدمات مربوط به میز تلویزیون:

گروه صنعتی چوب کارن می تواند به شما کمک کند تا میز تلویزیون آسیب دیده خود را تعمیر یا تعویض کنید. خدمات این گروه:

⚒ تعویض روکش میز تلویزیون

⚒ تعمیر پایه های شکسته میز

⚒ تعمیر ضرب دیدگی و خراش سطح میز

⚒ امکان تغییر مدل و رنگ

⚒ تعمیر ریل کشوهای میز

⚒ صیقل دادن میز

⚒ پولیش کردن میز

و موارد دیگر… .

شما می‌ توانید با یک تماس از خدمات ویژه کارن در زمینه مشاوره و راهنمایی و تعمیرات میز تلویزیون بهره مند شوید. به همین منظور کلمه “مشاوره کارن” را به شماره ۰۹۱۲۱۰۶۸۱۸۹ پیامک کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

به سلامت وسایل منزلتان اهمیت دهید 🙂

درباره نویسنده

کارن

صنایع چوب کارن تولید کننده محصولات چوبی: مبل، سرویس خواب، کابینت، کمد دیواری، لاکر استخر و دیگر محصولات چوبی می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.