تعمیرات تجهیزات سونا خشک

سونای خشک به صورت یک اتاقک با دیواره‌های چوبی ساخته می‌شود و دارای سکوهایی برای دراز کشیدن و نشستن است. از فواید سونا خشک می‌توان به افزایش گردش خون و دمای بدن، باز شدن منافذ پوست، کمک به دفع سموم تجمع یافته زیر پوست، آرامش روان و … اشاره نمود. امروزه با توجه علاقه افراد، سونا خشک به داخلی طراحی و دکوراسیون ساختمان‌ها نیز راه پیدا کرده است. مراقبت، نگهداری و تعمیرات تجهیزات سونا خشک از اهمیت زیادی برخوردار است. خرابی کنترل کننده ها، تجهیزات الکتریکی یا گرمکن، نصب نادرست عایق های دیوارها، موانع بخار و سکوها و خرابی چوب سطوح از مشکلاتی است که ممکن است برای سونا خشک اتفاق بیفتد و آن را نیارمند تعمیرانت نماید.

تعمیرات تجهیزات سونا خشک

تعمیرات و خدمات مربوط به سونا خشک

گروه صنعتی چوب کارن با سال‌ها تجربه و بهره‌مندی از تیم مجرب در زمینه طراحی، اجرا و تعمیرات تجهیزات سونا خشک توانسته است در کوتاه ترین زمان و کمترین هزینه خدمات خود را در بالاترین سطوح کیفی به مشتریان ارائه دهد. این خدمات شامل:

⚒ چوبکاری سونا

⚒ تعمیر سطوح آسیب دیده و شکسته

⚒ تعمیر و تعویض گرمکن

⚒ عایق بندی

⚒ نصب سریع و آسان هیتر

⚒ طراحی و ساخت سونا خشک

و موارد دیگر… .

 اگر به راهنمایی و مشاوره در زمینه تعمیرات تجهیزات، طراحی و ساخت سونا خشک نیاز دارید میتوانید کلمه “مشاوره کارن” را به شماره ۰۹۱۲۱۰۶۸۱۸۹ پیامک کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

درباره نویسنده

کارن

صنایع چوب کارن تولید کننده محصولات چوبی: مبل، سرویس خواب، کابینت، کمد دیواری، لاکر استخر و دیگر محصولات چوبی می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.