تعمیرات مبل چستر

مبل چستر یا چسترفیلد (Chesterfield) دسته ای از مبل های راحتی هستند که ظاهر بسیار زیبایی داشته و جزو مبل های لوکس محسوب می شوند. مبلی که افراد مشهوری همچون ملکه ویکتوریا به آن علاقه داشته است! مبل چستر را باتوجه به ظاهر خاصی که دارد، می توان به آسانی از سایر مبل ها تشخیص داد؛ بدین صورت که پشتی این ها دکمه دار است و دسته های بلندی دارند.

خدمات و تعمیرات مبل چستر

گاهی بدنه مبل را تمام چرم می کنند. این کار هم زیبایی قابل توجه و فوق العاده ای به مبل می بخشد و هم آن را گران قیمت و خاص تر می کند. مبل های چستر در نظر افرادی که به دکوراسیون داخلی منزل خود اهمیت می دهند و حاضرند هر هزینه ای را متحمل شوند، دارای محبوبیت کم نظیری است؛ چرا که به قول معروف، بسیار لاکچری است!

ممکن است در اثر گذر زمان، مبل شما فرسوده شود یا به هر دلیل دیگری آسیبی به بدنه اش وارد شود. در اینصورت ناچارید مبل زیبایتان را تعمیر کنید. برای این کار، تیم تخصصی کارن حتما شما را کمک خواهد کرد.

تعمیر مبل چستر و خدمات مربوط به آن:

⚒ تعویض پارچه مبل

⚒ تعمیر ضرب دیدگی

⚒ احیای رنگ مبل

⚒ پر کردن کوسن مبل

⚒ روکش چرم

و موارد دیگر …

شما می‌ توانید با یک تماس از خدمات ویژه کارن در زمینه مشاوره و راهنمایی و تعمیرات مبل چستر بهره مند شوید. به همین منظور کلمه “مشاوره کارن” را به شماره ۰۹۱۲۱۰۶۸۱۸۹ پیامک کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

به سلامت وسایل منزلتان اهمیت دهید 🙂

درباره نویسنده

کارن

صنایع چوب کارن تولید کننده محصولات چوبی: مبل، سرویس خواب، کابینت، کمد دیواری، لاکر استخر و دیگر محصولات چوبی می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.