تعمیرات مبل استیل

مبل استیل یا همان مبل سلطنتی از سری مبل هایی هستند که به دلیل زیبایی و دوامشان محبوبیت بیشتری نسبت به سایر مبل ها دارند. از لحاظ ظاهری تفاوت هایی هم دارند که آنها را از بقیه مبل ها متمایز می کند؛ مثلا در مبل های استیل کنده کاری هایی میبینیم که به ظرافت و بادقت صورت گرفته و سبب خاص شدن اینها شده و از طرفی چون چوب بیشتری در ساخت این مبل ها به کار می رود، در مقایسه با دیگر مبل ها سنگین تر هستند. این مبل‌ها از قیمت بالایی نیز برخوردارند و اگر دچار خرابی، پوسیدگی، شکستگی و … شوند می‌توان به جای تعویض از خدمات و تعمیرات مبل استیل استفاده کرد.

خدمات و تعمیرات مبل استیل

با این حال مبل های استیل پس از گذشت چندسال، رنگ و جلای خود را از دست می دهند و البته این پدیده کاملا طبیعی است! چراکه نه تنها مبل استیل بلکه هروسیله دیگری هم که باشد با گذشت زمان فرسوده خواهد شد؛ فقط بر اساس میزان استحکام ممکن است این فرسودگی زود یا دیر صورت گیرد.

یا حتی قبل از اینکه به مرحله فرسوده شدن برسد، از صدمه دیدن مصون نیست! ممکن است در هنگام جابجایی و وارد شدن ضربه به آن، دچار شکستگی، رنگ پریدگی و … شود. در اینجاست که شما ناچارید مبلتان را تعمیر یا تعویض کنید!

تعمیر مبل استیل و خدمات مربوط به آن:

تیم تخصصی کارن در این زمینه به شما کمک می کند و خدمات زیر را ارائه می دهد:

⚒ تعویض پارچه مبل

⚒ تعمیر پایه های شکسته مبل

⚒ تعمیر ضرب دیدگی

⚒ احیای رنگ مبل

⚒ رویه کوبی مبل استیل

و موارد دیگر… .

شما می‌ توانید با یک تماس از خدمات ویژه کارن در زمینه مشاوره و راهنمایی و تعمیرات مبل استیل بهره مند شوید. به همین منظور کلمه “مشاوره کارن” را به شماره ۰۹۱۲۱۰۶۸۱۸۹ پیامک کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

به سلامت وسایل منزلتان اهمیت دهید 🙂

درباره نویسنده

کارن

صنایع چوب کارن تولید کننده محصولات چوبی: مبل، سرویس خواب، کابینت، کمد دیواری، لاکر استخر و دیگر محصولات چوبی می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.