تعمیرات مبل مکانیزه

مبل مکانیزه، آن دسته از مبل هایی هستند که شما می توانید پشتی آن را به سمت عقب هل بدهید. در واقع پشتی مبل به وسیله ریلی که در آن وجود دارد، می تواند عقب و جلو شود. مبل های مکانیزه برای زمان استراحت، تماشای تلویزیون و تکیه دادن با آرامش، بسیار مفیدند. همین چندکاره بودن مبل، کارایی و ارزش آن را بالا برده و توانسته نظر بسیاری از خریداران را به سوی خود جلب کند. اما اگر زمانی دچار خرابی شدن می‌توانید اقدام به تعمیرات مبل مکانیزه خود کنید که دیگر نیازی به خرید مبل جدید نیست.

خدمات و تعمیرات مبل مکانیزه

به هرحال پس از مدتی که نهایت استفاده ی خود را از مبلتان بردید، انتظار فرسوده شدنش را نیز داشته باشید! مبل های مکانیزه مثل هر وسیله ی دیگری، ممکن است بعد از سال ها خراب شده و نیازمند تعمیر و یا تعویض شود؛ مثلا روکشش پاره شود، حرکت به عقب یا جلوی خود را از دست دهد، ریلش دچار آسیب گردد یا … در اینصورت ناچارید تعمیرش کنید تا دوباره کارایی و عکلکرد اولیه اش را بدست آورد.

تیم تخصصی کارن می تواند در این زمینه به شما عزیزان کمک کند.

تعمیر مبل مکانیزه و خدمات مربوط به آن:

⚒ تعویض پارچه مبل

⚒ تعمیر ریل و مشکلات حرکت پشتی مبل

⚒ تعمیر ضرب دیدگی

و موارد دیگر… .

شما می‌ توانید با یک تماس از خدمات ویژه کارن در زمینه مشاوره و راهنمایی و تعمیرات مبل مکانیزه بهره مند شوید. به همین منظور کلمه “مشاوره کارن” را به شماره ۰۹۱۲۱۰۶۸۱۸۹ پیامک کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

 

به سلامت وسایل منزلتان اهمیت دهید 🙂

درباره نویسنده

کارن

صنایع چوب کارن تولید کننده محصولات چوبی: مبل، سرویس خواب، کابینت، کمد دیواری، لاکر استخر و دیگر محصولات چوبی می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.